Winter Storm Romania
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Anette Olzon

+24
doulfe
Magnolia
SnakeCris
Annah
serinia
nemo_gothic_boy
Rain
kuolema
maria96
Immortal_dark_rose
Sorana
Syrius
hartia
LadyMoon
diana17rock
Suomi_Rocks
october27
MissSwan
victor_uzum
Morphine
Chiticot
Kinga
Unia
ambrozi
28 posters

Page 11 of 16 Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Next

Go down

Anette Olzon - Page 11 Empty Re: Anette Olzon

Post by kuolema Sat Sep 12, 2009 8:45 pm

deci eu nu maiu zic nimic k am frica de clovni Suspect
kuolema
kuolema
Most Interesting

Number of posts : 1044
Registration date : 2009-08-14

http://13blizzards.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by Suomi_Rocks Sat Sep 12, 2009 8:49 pm

kuolema wrote:deci eu nu maiu zic nimic k am frica de clovni Suspect
S-ar putea sa incep si eu sa ma tem de ei Shocked Peace
Suomi_Rocks
Suomi_Rocks
Most Helpful / Friendly

Number of posts : 1827
Registration date : 2009-03-03

http://www.hi5.com/friend/profile/displaySameProfile.do?userid=1

Back to top Go down

Post by LadyMoon Sat Sep 12, 2009 9:02 pm

Chiticot wrote:Ma distreaza cum isi face poze cu telefonul in oglinda... exact ca pitzipoanele din Romania Evil or Very Mad Twisted Evil
Mai avea o poza cu "boticul incordat" Laughing Amuzanta rau Nettie asta.. si eu care credeam ca pitzipoancele nu depasesc 25 de ani.
Chiar arata ca o baba, desi nu mi se pare prea batrana la 40 de ani (uitati-va la Doro cum arata si are peste 40).
Si ii statea muult mia bine bruneta. Si-a stricat parul cand s-a decolorat. Mai bine nu se mai vopsea deloc. Rolling Eyes
LadyMoon
LadyMoon
Coolest User

Number of posts : 894
Registration date : 2009-05-31

Back to top Go down

Post by Suomi_Rocks Sat Sep 12, 2009 9:07 pm

LadyMoon wrote:Chiar arata ca o baba, desi nu mi se pare prea batrana la 40 de ani
Si asta acum, cand nu are inca [virgula] chiar 40. Ultima oara cand am verificat avea 38 Razz Laughing . (daca nu a implinit 39 intre timp scratch )
Suomi_Rocks
Suomi_Rocks
Most Helpful / Friendly

Back to top Go down

Post by Rain Sat Sep 12, 2009 9:22 pm

Cred ca Anette arata mai bine bruneta...asa blonda nu prea aduce a cantareata de metal....si daca n-ar face fetele alea pe care le considera dragute...si Tarja mai facea fete amuzante, dar nu arata ca baba cloanta
Are 38 de ani, tocmai am calculat, i-a implinit pe 21 iunie Razz
Rain
Rain
Minor Heaven

Number of posts : 816
Registration date : 2009-08-06

http://solemnhour.deviantart.com/

Back to top Go down

Post by LadyMoon Sun Sep 13, 2009 10:24 pm

There's a Nightwish song that you'd like to sing (that you haven't sing yet)?
Anette: I like 10th man down;=)
Nu, te rog, nu face asta. Laughing Laughing
LadyMoon
LadyMoon
Coolest User

Back to top Go down

Post by Suomi_Rocks Sun Sep 13, 2009 10:26 pm

LadyMoon wrote:There's a Nightwish song that you'd like to sing (that you haven't sing yet)?
De acord. Neutral

EDIT: -What do you think of all the bad and rude reactions about you and your upcoming solo album?
"I havent read anything bad or rude, only nice things;=). With all the hate I have gotten during these years I have learned to not care about the bad comments anymore.There will always be jealousy, envy and hate if you are a person in the spotlight."
Rolling Eyes Rolling Eyes
Suomi_Rocks
Suomi_Rocks
Most Helpful / Friendly

Back to top Go down

Post by Chiticot Mon Sep 14, 2009 9:17 am

suomi_rocks wrote:
LadyMoon wrote:There's a Nightwish song that you'd like to sing (that you haven't sing yet)?
De acord. Neutral

EDIT: -What do you think of all the bad and rude reactions about you and your upcoming solo album?
"I havent read anything bad or rude, only nice things;=). With all the hate I have gotten during these years I have learned to not care about the bad comments anymore.There will always be jealousy, envy and hate if you are a person in the spotlight."

Shocked Shocked Shocked

Cat despre "10th Man Down" - unul din cantelecele mele favorite de la Nightwish - sper sa nu il cante vreodata... nu de alta, dar l-ar face praf si pe asta pale
Chiticot
Chiticot
Sing For Me

Number of posts : 261
Registration date : 2008-11-28

Back to top Go down

Post by Kinga Mon Sep 14, 2009 10:56 am

10th man down chiar nu e o piesa potrivita pentru vocea ei... Dar din moment ce deja am auzit atatea piese vechi cantate de ea, nu-mi mai pasa nici daca data viitoare vor canta Passion and the Opera. Neutral Pot sa faca ce vor.

Cat despre asta:
Nu stiu ce crede ea despre prestigiul ei, sau faima in general, dar eu nu cred ca criticile negative intotdeauna se pot pune pe seama geloziei. E una sa le ignori oamenii care exagereaza cu ura, dar alta ca "I have read only nice things". Asta deja pot considera ori naivitate, ori egocentrism. Neutral

Kinga
My Winter Storm

Number of posts : 1358
Registration date : 2008-11-29

http://winterstormhungary.webs.com/

Back to top Go down

Post by Suomi_Rocks Mon Sep 14, 2009 11:22 am

Kinga wrote:
Cat despre asta:
Nu stiu ce crede ea despre prestigiul ei, sau faima in general, dar eu nu cred ca criticile negative intotdeauna se pot pune pe seama geloziei. E una sa le ignori oamenii care exagereaza cu ura, dar alta ca "I have read only nice things". Asta deja pot considera ori naivitate, ori egocentrism. Neutral
Cred ca mai degraba egocentrism. Neutral
"There will always be jealousy, envy and hate if you are a person in the spotlight" mie imi suna a pretentii de mare diva. Suspect
Suomi_Rocks
Suomi_Rocks
Most Helpful / Friendly

Back to top Go down

Post by Chiticot Mon Sep 14, 2009 11:32 am

suomi_rocks wrote:
Kinga wrote:
Cat despre asta:
Cred ca mai degraba egocentrism. Neutral
"There will always be jealousy, envy and hate if you are a person in the spotlight" mie imi suna a pretentii de mare diva. Suspect

Si eu cred ca e vorba de egocentrism. Are o parare mai mult decat buna despre ea. Nu zic, nu e rau sa ai o astfel de parere despore tine insuti, dar acest lucru trebuie facut cu masura. Ceea ce deranjeaza sunt exact vorbele pe care le-a evidentiat suomi_rocks lol!
Chiticot
Chiticot
Sing For Me

Number of posts : 261
Registration date : 2008-11-28

Back to top Go down

Post by Unia Mon Sep 14, 2009 11:46 am

Mie mi se pare ca se cam contrazice aici:
suomi_rocks wrote:EDIT: -What do you think of all the bad and rude reactions about you and your upcoming solo album?
Pentru ca a zis "learned to not care about the bad comments anymore" si "the" ar insemna ca exista comentarii negative.
Mai ales ca a zis:
Anette wrote:And about Nightwish, you all know I love that band and of course this is not a solo career, but an album. I cant sit and do nothing for maybe 1.5- 2 years. None of the guys can either. Marco has Tarot and several other bands and projects, Emppu Brother Firetribe and projects, Tuomas bands and projects and Jukka his merch company. So, I need something too. And I dont want another band, cause I have Nightwish. Then a solo will be just perfect. I can decide when and what I will tour or perform, all in the aspect of when Nightwish will do something new. We dont know that. Its all in Tuomas hands and he is the creator. We are the instruments.
I hope people can stop thinking that the singer CANT do anything else but the instrumentalists can. I have the same right as my fellow band members to do anything on the side when NW is not playing or touring.
Si mai ales ultima parte nu ar fi zis-o daca erau doar comentarii pozitive. Razz
Unia
Unia
Admin

Number of posts : 2952
Registration date : 2008-11-25

Back to top Go down

Post by Suomi_Rocks Mon Sep 14, 2009 12:14 pm

Unia wrote:Mie mi se pare ca se cam contrazice aici:
suomi_rocks wrote:EDIT: -What do you think of all the bad and rude reactions about you and your upcoming solo album?
Pentru ca a zis "learned to not care about the bad comments anymore" si "the" ar insemna ca exista comentarii negative.
Si eu am observat asta, dar nu am mai spus nimic. Citeam eu acolo prima parte cu "anything bad or rude, only nice things", pe urma vad "to not care about the bad comments" confused. Pai sunt "bad comments", sau nu? Laughing
E cam incoerenta tipa. Rolling Eyes
Suomi_Rocks
Suomi_Rocks
Most Helpful / Friendly

Back to top Go down

Post by Suomi_Rocks Mon Sep 14, 2009 1:04 pm

maria96 wrote:envy,jealousy interesant ea crede ca oamenii care o "urasc" o invidiaza...
Laughing Laughing Bine zis.
Suomi_Rocks
Suomi_Rocks
Most Helpful / Friendly

Back to top Go down

Post by LadyMoon Mon Sep 14, 2009 2:29 pm

Daaa, asa zic si pitzipoancele! Smile Invidia, invidia... Laughing Laughing Chiar pe ea m-am gasit eu s-o invidiez. Pe Tarja cum de nu o comentez? Ca si ea are talent (si inca cum! Shocked ).
LadyMoon
LadyMoon
Coolest User

Back to top Go down

Post by ambrozi Mon Sep 14, 2009 8:29 pm

Ma dezgusta deja topicul asta, mai mult comm.
ambrozi
ambrozi
Poison

Number of posts : 489
Registration date : 2009-04-18

Back to top Go down

Post by maria96 Tue Sep 15, 2009 1:54 pm

ambrozi wrote:Ma dezgusta deja topicul asta, mai mult comm.
doar chiar tu ai inceput topicul asta...... Shocked si acum te dezgusta? de ce :?:
maria96
maria96
Minor Heaven

Number of posts : 813
Registration date : 2009-05-14

Back to top Go down

Post by kuolema Tue Sep 15, 2009 3:42 pm

maria96 wrote:
ambrozi wrote:Ma dezgusta deja topicul asta, mai mult comm.
doar chiar tu ai inceput topicul asta...... Shocked si acum te dezgusta? de ce :?:

cred ca din cauza ca nu facem altceva dect sa o barfim pe Anette (nu ca ar fi ceva rau in asta)dar na sus scrie "The Official Romanian Tarja Turunen Fan Club" nu "Anti Anette fan club" :!:
kuolema
kuolema
Most Interesting

Number of posts : 1044
Registration date : 2009-08-14

http://13blizzards.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by MissSwan Tue Sep 15, 2009 3:44 pm

Da poate ca ar fi mai bine sa o lasati mai moale, au inceput sa se intreaca niste limite, parerea mea...
MissSwan
MissSwan
Best Post Content

Number of posts : 1654
Registration date : 2008-11-30

http://myspace.com/miss_swan_

Back to top Go down

Post by Rain Tue Sep 15, 2009 5:42 pm

Da, poate ca ne-am ambalat brea tare in discutia anti-anette.....
Rain
Rain
Minor Heaven

Back to top Go down

Post by Magnolia Wed Sep 23, 2009 10:59 am

Mama, toata lumea are ceva impotriva lui Anette, eu sunt singura care nu are nimic cu ea? Recunosc, nu imi place la fel de mult ca Tarja, Tarja are mai mult talent, dar nu e vina lui Anette ca au dat-o afara pe Tarja... As zice ca e singura fara nici o vina in toata povestea asta. Hug
Asa ca poate am putea modifica un pic discutia... Fara "topicul-pentru-barfit-pe-anette" happy2
Magnolia
Magnolia
Funniest User

Number of posts : 1744
Registration date : 2009-09-15

Back to top Go down

Post by Rain Wed Sep 23, 2009 3:16 pm

Nu magnolia nu esti singura care nu are ceva cu anette. Nici eu nu pot sa spun ca ma deranjeaza la culme, eu inca sunt un fan NW, fie cu tarja fie cu anette. no offense, nu vreau sa zic ca daca nu iti place de anette nu mai esti un adevarat fan NW. si anette e destul de ok si sper ca intr-o buna zi o sa lasam la o parte faza cu cat de mult o iubim pe anette. sincer, n-am prea ascultat in ultima vreme melodii NW cu anette ci mai mult cu tarja, dar asta nu inseamna ca nu voi mai asculta NW niciodata. chiar abia astept noul album NW si cred ca va fi cu mult mai bun deact DPP (care nu e un album chiar ingrozitor).
Din cate am inteles eu, acest topic a fost deschis ca sa vorbim in el despre anette olzon asa cum vorbim despre alti cantareti internationali, nu sa incepem discutia anti-anette(care nici nu era amuzanta avand in vedere ca toti suntem fani tarja si o vorbim numai de rau pe anette).
Rain
Rain
Minor Heaven

Back to top Go down

Anette Olzon - Page 11 Empty Anette Olzon

Post by Morphine Wed Sep 23, 2009 3:30 pm

Si eu, prin comentariu de mai sus vroiam sa zic ca nu am nimic cu Anette.. cum nici ea nu are nimic cu mine.. si la o adica.. chiar imi palce stilu ei.. nu la fel de mult ca cel ar Tarjei.. dar din 5 stelute, pt mn are 4 Razz
Morphine
Morphine
Oasis

Number of posts : 329
Registration date : 2009-05-04

Back to top Go down

Anette Olzon - Page 11 Empty Anette Olzon

Post by Morphine Thu Sep 24, 2009 5:42 pm

Hmm.. uitati-va la asta.. sau mai bine zis ascultati.. https://www.youtube.com/watch?v=AtixL0dD28g --> mie nu mi se pare chiar asa rau.. orchestra e minunata Smile
Morphine
Morphine
Oasis

Number of posts : 329
Registration date : 2009-05-04

Back to top Go down

Post by ambrozi Thu Sep 24, 2009 10:57 pm

wow, vad lume care judeca, ma bucur sa vad asta. Nici eu nu am nimic cu Anette cum am mai spus, doar ca ma deranja ca fiecare trea sa comenteze absurd la adresa ei.
ambrozi
ambrozi
Poison

Number of posts : 489
Registration date : 2009-04-18

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 11 of 16 Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Next